Comandand produse din magazinul nostru, ai garantia calitatii si, in acelasi timp, economisesti timpul pierdut in cazul cumparaturilor in sistemul clasic Cafeadouaboabe.ro iti pune la dispozitie toate mijloacele de informare pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru tine.
Nu exista comanda minima.
Care sunt pasii indispensabili pe care trebuie sa-i urmezi pentru plasarea unei comenzi pe Cafeadouaboabe.ro:
1. Comandarea
DISPONIBILITATE
Produsele care sunt in stoc au buton activ "Adauga in cos". Produsele care au buton inactiv si nu se pot adauga in cos sunt indisponibile momentan sau nu mai fac parte din oferta noastră (fiind semnalizate ca atare). In cazul in care te intereseaza un produs indisponibil, ne poti contacta ( Tel 0726322055 sau email) pentru a afla informatii despre revenirea acestuia in stoc.
TELEFONIC
Numarul de telefon la care poti suna pentru a face comanda este 0726322055 Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos, la Punctul 4.
ONLINE
Poti plasa o comanda direct pe site: adaugi produsele preferate in cos, mergi la pagina de finalizare a comenzii si completezi in ordine toate campurile de la Adresa de livrare/facturare, alegi metoda de livrare, respectiv de plata, apoi plasezi comanda. In cateva momente, vei primi automat un e-mail de confirmare a comenzii, prin care te informam ca plasarea comenzii s-a realizat cu succes, insotita de detaliile acesteia.
La comanda ta se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate la Punctul 4. Daca alegi ridicare din showroom-uri, nu mai este cazul aplicarii de taxe de transport. Vei primi un e-mail de confirmare pentru ridicare comanda in momentul in care comanda ta se livreaza de la depozit catre punctul de ridicare. Daca doresti sa faci adaugari ulterioare la comanda deja plasata, poti face acest lucru telefonic, la 0726322055 sau printr-un e-mail, la , in timpul programului.
Finalizarea comenzii online:
- Daca doresti sa comanzi online, apasa butonul "Adauga in cos" pentru produsele pe care doresti sa le achizitionezi. Daca nu poti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ai comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ai terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doresti sa le cumperi, finalizeaza procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul "Finalizare". Vei fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.
- Poti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: "Sunt client" (login pentru clienti existenti), "Sunt client nou" sau "Fara autentificare", apoi completand fisa de comanda cu datele tale (sau ale firmei, unde este cazul) si apasand pe butonul "Finalizeaza comanda".
- Asigura-te ca ai completat corect datele de contact!
Imediat dupa aceea, vei primi un mesaj de notificare pe adresa de e-mail pe care ai introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare.
Observatii:
- Daca intampini probleme cu finalizarea comenzii, verifica daca toate campurile sunt completate si ca ai ales metoda de livrare si metoda de plata. Daca acestea nu apar, reincarca pagina. Pentru orice probleme intampinate, va rugam sa ne contactati pe chat sau telefonic in timpul programului.
- In zona detaliata a valorii comenzii, Totalul este impartit in: valoare Subtotal cu TVA inclus, valoare Taxa (reprezentand Taxa pe Valoarea Adaugata continuta de suma produselor din comanda) si valoare Transport.
Statusul comenzii online
Daca doresti informatii suplimentare despre starea comenzii tale, ne poti contacta telefonic, la 0726 322 055, sau prin e-mail, la
Coduri promotionale
Codurile promotionale din campanii se pot introduce in campul de Aplicati codul de reducere, in pagina Cosului cu toate produsele.
2. Livrarea comenzii
Echipa cafeadouaboabe iti proceseaza comanda in cel mai scurt timp posibil. Pentru ridicare din showroom, vei primi un e-mail de confirmare pentru ridicare comanda in momentul in care comanda ta se livreaza de la prajitorie catre punctul de ridicare. Pentru livrare, comanda se livreaza prin curierat, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).
In functie de ora la care plasezi comanda, de localitatea in care doresti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda ta poate ajunge in minimum o zi, maximum doua zile lucratoare. Daca adresa de livrare se afla intr-o localitate unde nu exista sediu de curierat, timpul de livrare poate depasi termenul standard. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp,in urma stabilirii impreuna de comun acord cu operatorii nostri.
Observatii:
Comenzile cu plata OP (Ordin de plata) pleaca de la noi in ziua in care primim pe e-mail confirmarea platii de la client.
- Comenzile plasate intr-o zi lucratoare pana in ora 15:00 si in care toate produsele comandate sunt in stoc, pot fi expediate in aceeasi zi si sa ajunga la destinatie in urmatoarea zi lucratoare. Termenul standard de livrare este de 1-2 zile lucratoare (24-48 ore lucratoare). Daca acest termen este depasit, te rugam sa ne contactezi pentru a lua legatura cu firma de curierat si a urgenta livrarea, tot la 0726322055, sau prin e-mail, la
- Comenzile plasate intr-o zi lucratoare dupa ora 15:00 nu mai sunt expediate in aceeasi zi, ci in ziua urmatoare, ajungand astfel la destinatie a doua zi dupa expediere (tot in functie de disponibilitatea produselor comandate si conform discutiei avute cu operatorul).
- Comenzile plasate in weekend se livreaza cel mai devreme luni, cel mai tarziu miercuri, in functie de ziua si ora plasarii comenzii respective.
3. Facturarea
FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica, atat in punctele de ridicare, cat si pentru colete. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta - gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.
In cazul in care doresti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tii cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare de la Punctul 4.
Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda iti trimitem factura pe adresa de e-mail introdusa in fisa de comanda. Dupa ce ai efectuat plata in baza facturii si ne trimiti dovada platii ca raspuns la e-mailul in care ai primit factura, comanda ta este in curs de livrare.
NB: In cazul in care pierzi chitanta, firma de curierat prin care ai ales sa iti fie livrat coletul este cea care iti poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierzi factura, contacteaza-ne pentru a-ti trimite o copie a acesteia.
4. Taxele de transport
Livrare prin curier rapid
- comenzile peste 300 lei autransport gratuit.
- la comenzile sub 300 lei, taxa de transport este de 20 lei.
Livrare în locker easybox
- comenzile mai mici de 150 lei - taxa transport 9,99 lei
- comenzile de peste 150 lei beneficiază de transport gratuit.
Comenzile voluminoase ce nu au loc într-un locker easybox vor fi automat livrate prin firma de curierat rapid Sameday, la adresa de livrare menționată la plasarea comenzii.
Dimensiunile sertarelor easybox sunt:
- mare: 47 x 44,5 x 39 cm;
- mediu: 47 x 44,5 x 20 cm;
- mic: 47 x 44,5 x 10 cm.